کارشناس فروش : ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰

شرکت تولید قیر عایق کرج


شرکت تولید قیر عایق کرج,شرکت تولید قیر عایق کرج, فروش و اجرای عایق های رطوبتی حرارتی صوتی







پر مخاطب ها

    تولید و فروش انواع عایق های رطوبتی شیروانی فلزی : عایق سقف شیروانی از مهم‌ترین قسمت‌های عمرانی در بخش‌های شمالی کشور و حاشیه شهرهای پرباران و باغ‌ها و ویلاهاست. ساختار سقف های شیروانی به گونه ای است که انرژی زیادی را هدر می‌دهند و برای جلوگیری از این اتفاق باید بهترین عایق زیر شیروانی را مانند ایزوگام یا قیرگونی، انواع عایق رطوبتی انتخاب کرد. این نوع پوشش ها با استفاده از تکنولوژی نانو، علاوه بر سازگاری بالا با محیط زیست، در لایه ای بسیار نازک روی هرگونه سطح اعمال می شوند و آن را از رشد هرگونه قارج و کپک در امان می دارند. عایق رطوبتی نانو، یکی از بهترین روش ها برای عایق بندی سقف شیروانی است. این نوع عایق، از عایق های صوتی و حرارتی است که مقاومت بالایی در برابر حرارت و آتش دارد و در صورتی که در معرض آن قرار گیرد، گاز سمی تولید نکرده و منجر به گسترش آتش نخواهد شد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    31 مرداد 1401 - 11:32
    بازدید : 151

    نمایندگی انواع عایق های رطوبتی نانو در کرج  : همان طور که گفته شد عایق های نانو با موادی از جنس پلیمر ساخته شده که توسط تکنولوژی نانو تغییراتی در سطوح ظاهری اتم های آن صورت می گیرد. در نتیجه عایقی با کیفیت بالا در اختیار ما قرار می گیرد. این تغییرات در ابعاد نانو متری سطوح مولکولی مواد و با ایجاد پیوندهای دوار هواگذر باعث افزایش عمر عایق رطوبتی می گردند. به همین دلیل عایق نانو، نسبت به سایر عایق های رطوبتی مقرون به صرفه تر می باشد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    27 مرداد 1401 - 11:17
    بازدید : 131

    قیمت ایزوگام طرح دار استخر متری در کرج : استفاده از ایزوگام طرح دار در استخرها یکی از کاربردی ترین روش ها است که علاوه بر افزایش کارایی که به ایزوگام می بخشد و از رطوبت جلوگیری می کند، ظاهری متفاوت و زیبایی دارد. از این رو در استخرها کاربرد زیادی دارد. در واقع می توان گفت که ایزوگام های طرح دار استخری به استخرها نمایی خاص می دهند و در زیباسازی اولیه استخرها تاثیر زیادی دارد. هنگام انتخاب عایق استخر، به این نکته توجه داشته باشید که ایزوگام استاندارد نباید هنگام خم شدن، دچار ترک یا شکست شود. حتی اگر برای چند ساعت در یخچال قرار گرفته باشد. از سوی دیگر باید خاصیت کششی بالایی داشته باشد. می‌توانید یک تکه از ایزوگام را در دست بگیرید و به دو طرف بکشید. میزان کشش ایزوگام را مشاهده کنید.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    26 مرداد 1401 - 11:12
    بازدید : 212

    قیمت چسب بتن اپوکسی آب بندی سطوح : چسب بتن آب بند یک کوپلیمر مصنوعی است که پس از ترکیب و پراکنده شدن در مخلوط بتنی ، قدرت چسبانندگی ذرات مخلوط بتنی را ارتقاء داده و علاوه بر آن با تشکیل فیلم پلیمری در فضاهای خالی بین سنگدانه ها، پس از خشک شدن به روش پلاستیک این فضاهای خالی را پر نموده و نفوذ پذیری را به میزان فاحشی کاهش می دهد. نانو چسب بتن آب بند پس از سخت شدن بتن ، کاملا خشک شده و دیگر قابلیت انحلال در آب را نخواهد داشت. چسب های بتن دارای انواع مختلفی است. به طور کلی چسب‌ های بتن را می ‌توان به دو تیپ چسب بتن اپوکسی و لاتکس یا پلیمری تقسیم کرد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    25 مرداد 1401 - 12:54
    بازدید : 170

    ‌انتخاب بهترین عایق حرارتی برای مخازن فلزی : با توجه به حفظ منابع توسط عایق ‌بندی، اتلاف انرژی کاهش یافته و صرفه اقتصادی بالایی دارد. از طرفی با دید محیط زیستی می‌توان به کاهش انتشار گاز گلخانه‌ای اشاره کرد. با عایق ‌بندی انتقال حرارت کاهش می‌یابد در نتیجه از یخ‌ زدگی مایع ( استفاده از مخازن چهار لایه فوم دار ) و یا گرم شدن آن جلوگیری می‌کند. از طرف دیگر نوعی از عایق منبع آب برای ضد حریق کردن مخازن با عنوان پوشش ضد حریق نیز امنیت مخزن را در برابر آتش‌سوزی و از بین رفتن مخزن و مایع درون آن نجات می‌دهد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    25 مرداد 1401 - 9:4
    بازدید : 197

    خرید عایق واترپروف نما جهت محافظت از ساختمان : پوشش های آب گریز با توان انعطاف پذیری بالا خاصیت پر کردن روزنه ها و درزهای کوچک در بستر را دارند. توان سازگاری و انعطاف پذیری این محصولات در مقایسه با خمیرهای بهبود یافته با پلیمر بسیار بیشتر است. به کارگیری این فراورده ها در مکان هایی که تحت تاثیر انقباضات، لرزش، تکانه ها و ترک خوردگی باشند مثمرثمرخواهد بود. همچنین برای قسمت هایی که اتصال آب گریزهای رطوبتی به آن نقاط باسختی همراه است انتخاب بهینه ای خواهد بود. این پوشش ها به دلیل داشتن مواد پلیمری با درصد بالا زمانیکه در مجاورت مواد شیمیایی از قبیل یون کلر، سولفات، دی اکسید کربن و دیگر فراورده های تخریب کننده و تهاجمی قرار می گیرند، توان مقاومتی بالایی دارند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    22 مرداد 1401 - 10:15
    بازدید : 132

    عایق رطوبتی نانو رنگی جایگزین عایق های قدیمی : عایق های رطوبتی نانو جدید جایگزین عایق های نسل قبل مانند ایزوگام و قیرگونی شده است. این عایق ها برای عایقکاری و رنگ آمیزی همزمان استخر ، آبنما ،شیروانی ، مخزن های نگهداری آب شرب ، حوض و آبنما بهترین انتخاب است. عایق نانو پلیمری نانواستاپ پایه آب بوده و در ابتدا به صورت مایعی غلیظ است. پس از اجرا روی سطح تغییر شکل میدهد و به لاستیکی متراکم تبدیل می شود. مهمترین نکته در زمان اجرا ، توجه به خشک بودن صد درصدی سطح است . عدم توجه به این نکته تبله کردن عایق پس از اجرا را به همراه خواهد داشت. این عایق مانع از عبور رطوبت می شود و سطح را کاملا عایق کاری می کند. خاصیت کشسان این محصول در برابر ترک های مویی و سطحی کاملا مقاوم بوده و پاره نمی شود.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    18 مرداد 1401 - 11:58
    بازدید : 220

    کاربرد چسب دو جزئی الاستومری استخری در کرج : چسب های دو جزئی الاستومری موجود در بازار به صورت نصف محلول پلیمر مایع و نصف پودرهای متشکل از سیلیس و سیمان پلیمری و پلیمرهای ضد آب می باشند. این چسب های دوجزئی به صورت دوغاب تولید می شود و به وسیله قلم نقاشی بر روی استخرهای سیمانی، بتنی، بلوکی و آجری اجرا می شوند. این محصول در قسمت بیرونی استخر نیز قابل اجرا می باشد و از خوردگی فولاد و کربناته شدن بتن جلوگیری می کند. این چسب ها برای استخرهایی که رنگ می شوند، پایه خوبی محسوب می شوند، زیرا چسبندگی لایه چسب دوجزئی و مولکول های رنگ، بافت خوبی را بین رنگ استخر و سطح آب بندی ایجاد می کنند.به منظور اجرای صحیح و بی نقص از این نوع چسب دوجزئی، سطح زیرکار باید عاری از هر گونه چربی، گرد و خاک، ریشه گیاهان و جلبک ها باشد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    15 مرداد 1401 - 18:0
    بازدید : 143

    بهترین عایق های آکوستیک روی دیوار مشترک : این نوع عایق ها هم به صورت آکوستیک و هم به عنوان عایق صدا عمل می کند.عایق صدا ریباند با چسب های مخصوص از تکه های پلی یورتان به هم چسبیده تهیه شده اند؛این عایق ها را میتوان به عنوان بک عابق آکوستیک روی دیوار چسباند تا کیفیت صدا را بهبود بخشد ،زیرا به صورت آکوستیک عمل میکند.همچنین ریباند یک عابق صوتی عالی جهت حذف صدا نیز به کار مبرود. این عایق ها به صورت زیر کار در ترکیب با عایق های دیگر ،نتیجه فوق العاده ای در حذف صدا خواهد داشت. ضخامت این نوع عایق ها از 1 الی 5 سانتی متر موجود می باشد و دارای بافت سلول باز نیز هستند.این نوع عایق ها چگالی مناسبی نسبت به قیمت خود داشته و به صورت روکار توسط شرکت ما برای دیوار های مشترک به صورت ترکیبی با عایق های دیگر اجراء و نصب می شوند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    13 مرداد 1401 - 12:3
    بازدید : 147

    عملیات ضد آب سازی نمای ساختمان ها با عایق : این ماده یک امولسیون حلال ضدآب است، بر اساس یک مخلوطی از سیلان و سیلوکسان. این محلول به عنوان یک ماده با کیفیت بالا، برای اهداف عمومی خدمت جهت دفع آب و آب گریز کردن سطوح مواد معدنی مورد استفاده قرار می گیرد. سطوح معدنی تحت پوشش با این نانو دارای اثر انعطاف پذیری بسیار عالی است. بعلاوه این نانو میتواند برای فوق آبگریز کردن سطح مورد استفاده قرار می گیرد. این محلول با جذب مویرگی به سطح نفوذ کرده، بنابراین به هیچ عنوان باعث اختلال در تنفس سطح نمی شود.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    12 مرداد 1401 - 10:55
    بازدید : 113

    اجرای عایق کاری رطوبتی با مواد نانو در سازه ها : عایق رطوبتی نانو پلیمر از محصولات جدیدی است که از انواع آب بند های موجود در بازار می باشد. این محصول در مدل های خاص مشاهده می شود که با قیمت مناسبی عرضه می شود. عایق رطوبتی نانو دارای کیفیت و مرغوبیت بالایی است و از ویژگی های خوب زیادی برخوردار بوده و قیمت آن نیز نسبت به دیگر مدل های آب بندی به صرفه تر بوده است. عایق نانو یا عایق رطوبتی نانو تولید شده از مواد پلیمری با فناوری نانو که رشته ای از دانش کاربردی و فناوری است ، تحول عظیمی در صنعت ایزوگام ایجاد کرده است.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    11 مرداد 1401 - 12:8
    بازدید : 186

    کاربرد قیر معدنی عایق در صنایع ایزولاسیون و آب بندی : قیر طبیعی یا بیتومن در اصل یک رزین هیدروکربن طبیعی است که با نام‌های آسفالت، آسفالتایت، آسفالت دکوراتیو، آسفالتوم و یوتانیت نیز شناخته می‌شوند. قیرهای طبیعی به‌سادگی در حلال‌های آلیفاتیک و آروماتیک حل می‌شوند. این ماده سازگاری بسیار بالایی با مشتقات نفتی دارد و معمولاً برای سخت کردن این مشتقات رقیق استفاده می‌شوند. قیرهای طبیعی در حالت کلوخه‌ای خود ماده‌ای براق و سیاه است و بسیار ترد و شکننده می‌باشد. این ماده در حالت پودری نیز به رنگ قهوه‌ای تیره است و به عنوان پودر قیر طبیعی به فروش می رسد. قیر طبیعی معمولاً در لایه‌های عمودی سطح زمین پیدا می‌شود و با استفاده از تجهیزات مدرن و امروزی به‌راحتی استخراج می‌شود.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    10 مرداد 1401 - 12:19
    بازدید : 189

    هزینه اجرای عایق های امولسیونی پایه آب در سازه ها : عایق امولسیونی قیری یا پوشش امولسیونی ، مایعی ویسکوز بصورت امولسیون است که بصورت خالص و یا ترکیب با آب روی سطح اجرا می شود . وظیفه اصلی عایق امولسیونی جلوگیری از نفوذ املاح و یون های مخرب شیمیایی داخل خاک به بتن می باشد . در اصل بهترین عایق برای مقاطع بتنی مانند فونداسیون که بخشی از آنها در خاک مدفون خواهند شد ، استفاده از عایق امولسیونی می باشد . عایق امولسیونی یا پوشش امولسیونی چسبندگی ایده آلی به سطوح دارد و پس از خشک شدن نیز دارای الاستیسیته زیاد می باشد . محافظت از سطوح بتنی و فلزی در برابر یون های مخرب موجود در خاک برای فونداسیون ها ، دیوارهای حائل ، زیر زمین ها ، تونل ها و ... باید انجام شود که به راحتی توسط عایق امولسیونی قیری یا پوشش امولسیونی قابل اجرا می باشد .

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    9 مرداد 1401 - 13:35
    بازدید : 116

    عرضه چسب پلی یورتان درزگیر پر قدرت دو جزئی : ماستیک دو جزئی پلی یورتان از ترکیب دو جزء تشکیل میشود. این دو جزء با نسبت مشخصی با یکدیگر مخلوط شده و محصولی با چسبندگی بسیار زیاد و با انعطاف پذیری بالا به وجود می‌ آورند. ماستیک دو جزئی پلی یورتان نسبت به ماستیک تک جزئی ارزانتر است، ضمن اینکه با افزودن برخی فیلرها به این ماستیک میتوان مقاومت آن را افزایش داد. ماستیک دو جزئی پلی یورتان کاربردهای زیادی دارد و برای پر کردن درزها، اتصال قطعات و قالب گیری مورد استفاده قرار می گیرد. درزگیری بتن به صورت رنگی نیز از جمله کاربردهایی است که به این ماستیک اختصاص دارد. علاوه بر تولید ماستیک دو جزئی با رنگ های مختلف، امکان تولید این محصول با درجات گوناگون انعطاف پذیری نیز وجود دارد.

     
    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    6 مرداد 1401 - 10:9
    بازدید : 215

    خرید عایق پوشش ضد اسید مخازن و لوله کرج : بتن و سایر سطوح فلزی با وجود مزایای منحصر به فرد که باعث مصرف روز افزودن آن در پروژه های ساختمانی و صنعتی عمرانی گردیده است، دارای نقاط ضعفی نیز می باشد که بهره برداری بهینه و حفظ دوام بلند مدت نیازمند لحاظ تمهیدات لازم می باشد. از جمله مباحث و عوامل مخرب سازه های بتنی و فلزی تماس اسیدی می باشد. برای این امر بهترین گزینه استفاده از پوشش های محافظتی می باشد. پوشش های محافظتی ضد اسید دارای انواع مختلفی می باشد. هر یک از این سیستم ها در شرایط متفاوتی و بهینه ای کاربرد دارند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    5 مرداد 1401 - 12:52
    بازدید : 149

    بهترین عایق بندی پنجره های آهنی و دوجداره : مهم ترین دلایلی که افراد تمایل به استفاده از پنجره های دوجداره دارند، عایق بودن آن در برابر حرارت و نفوذ گرد و خاک، و هم چنین صوت است. بنابراین مصرف کننده انتظار دارد تا پنجره به خوبی عایق باشد و وظیفه خود را به درستی انجام دهد. پنجره های دوجداره upvc ، خود دارای عایق بندی بالاتری از دیگر انواع پنجره هستند، چراکه پروفیل های یو پی وی سی ، و شیشه ها به گونه ای ساخته شده اند که تا حد بسیار زیادی عایق هستند، اما آب بندی درز ها نیز نکته ی مهمی است، که برای نتیجه گیری هرچه بهتر، حائز اهمیت است .

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    4 مرداد 1401 - 13:19
    بازدید : 249

    کارایی عایق ورق پلی کربنات جهت عایق بندی گلخانه ها : در سال های اخیر شاهد هستیم که بسیاری از افراد به جای نایلون و شیشه از پلی کربنات استفاده می کنند که البته باید گفت که از این بابت کاملا کار درستی انجام می دهند زیرا این محصول به شدت باعث صرفه جویی در انرژی می گردد و همواره در فصو مختلف دما را به حد تعادل می رساند. این ورق قادر است بیش از ۹۰% نور را از خود عبور دهد و از این بابت می توان گفت هزینه تهویه را کاهش می دهد و در زمستان نیز با تابش مایل آفتاب بیشترین میزان نور را جذب می کند. همچنین این محصول از مقاومت گرمایی بسیار بالایی بر خوردار است. به طور حدودی می توان گفت که با استفاده از این محصول می توان سالانه میزان ۲۰ لیتر سوخت مایع صرفه جویی کرد. همچنین این ورق ها ضد حریق هستند و از این بابت می توان گفت که از امنیت بیشتری برخوردارند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    3 مرداد 1401 - 12:49
    بازدید : 204

    خرید عایق‌ های پلیمری ایزولاسیون استخر در کرج : از عایق‌های پلیمری مانند پی وی سی (PVC) و پلی اتیلن (Polyethylene) برای آب‌بندی و ایزولاسیون استخر استفاده می‌شود. این عایق‌ها از رزین‌ها و مواد شیمیایی ساخته می‌شوند و به دلیل مشخصات منحصر به فردی که دارند، به عنوان مواد واترپروف (ضد آب) در بازار شناخته می‌شوند. عایق رطوبتی که توسط پلیمر ساخته شده باشد توانایی تحمل فشارات هیدرولیکی و فشارات مکانیکی سازه را داشته می تواند در سخت ترین شرایط محیطی و فیزیکی نتیجه مطلوبی از ایزولاسیون استخر را به همراه داشته باشد. عایق رطوبتی استخر در انواع مختلف تولید و به بازار مصرف ارائه می شود.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    يکشنبه 2 مرداد 1401 - 14:46
    بازدید : 215

    خرید عایق الاستومری رولی آکوستیک شانه تخم مرغی : یکی از مهمترین شاخصه های عایق الاستومری اینست که هیچ گونه آلودگی زیستومحیطی ایجاد نمیکند و در حقیقت دوستدار طبیعت می باشد .از دیگر شاخصه های عایق الاستومری مقاومت بالای آن در برابر رطوبت ، حرارت ، بخار و….می باشد به صورتی که این محصول به طور کامل ضد آب می باشد . هیچ گونه گرد و غباری در آن نفوذ نمی کند . عایق الاستومری در برابر آلودگی های بیولوژی هم مقاوم است . مقاومت عایق الاستومری در برابر ازهم گسیختگی و پارگی قابل ذکر است و همچنین در برابر اشعه ی ماورا بنفش مقاوم بوده و و از تاثیرات منفی که بر لایه ازن از ترکیبات شیمیایی متصاعد مصون می باشد .

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    1 مرداد 1401 - 13:4
    بازدید : 268

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 450
    تعداد کل نظرات : 2